Globalworth, czołowy właściciel i zarządca nieruchomości, rozpoczyna w Polsce kampanię OFFICE RENAISSANCE by dodatkowo wspierać powrót swoich najemców do przestrzeni biurowych. Powracających do biur pracowników witają niezwykłe grafiki, w kreatywny sposób nawiązujące do dzieł najwybitniejszych twórców epoki odrodzenia.
Kampania OFFICE RENAISSANCE, inspirowana sympatią do sztuki, którą Globalworth zawsze wspierał w swoich licznych projektach, wzmacnia powitalne przesłanie kierowane dziś do najemców i osób pracujących w nieruchomościach spółki lub odwiedzających je. Coraz więcej firm wraca lub ogłasza zamiar swojego powrotu do biurowców należących do Globalworth. Ich decyzje wspierało wspólne przekonanie, że zdrowie i bezpieczne środowisko biurowe zwiększa produktywność, kreatywność i innowacyjność, a także sprzyja relacjom i kulturze korporacyjnej.
Te ostatnie miesiące były trudne dla nas wszystkich, a tym, za czym wszyscy najbardziej tęskniliśmy, są interakcje międzyludzkie. Życie w biurze to nie tylko praca, ale także bycie częścią społeczności. Znaczenie tego odkryliśmy naprawdę dopiero wtedy, gdy zaczęliśmy pracować zdalnie. Jesteśmy szczęśliwi, że nasi najemcy wracają do biur, skłaniając się bardziej ku hybrydowemu systemowi pracy. Postanowiliśmy ich powitać kampanią OFFICE RENAISSANCE. Zainspirowani pracami Leonarda da Vinci i Michała Anioła, chcieliśmy podkreślić odrodzenie życia biurowego, ponowne odkrywanie jego oraz więzi, których tak bardzo nam brakowało
Georgiana Oltenescu, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w grupie Globalworth
Ponieważ wiele korporacji zachęca swoich pracowników do powrotu do biur lub też wprost stawia wobec nich takie oczekiwanie, bardzo ważne jest przestrzeganie niezbędnych zasad BHP.
W tym celu firma Globalworth podjęła szereg kroków dotyczących bezpieczeństwa i higieny, takich jak przemyślenie organizacji ruchu wewnątrz budynków, podjęcie działań w celu zwiększenia wydajności systemów wentylacyjnych i klimatyzacji, używanie naklejek podłogowych przypominających o konieczności zachowania bezpiecznego dystansu, informowanie pracowników i gości o zasadach obowiązujących w obiekcie (zachowanie dystansu, dezynfekcja, noszenie masek itp.), instalacja dozowników z płynem dezynfekującym, częste sprzątanie i dezynfekcja miejsc o dużym natężeniu ruchu, a także wprowadzanie rozwiązań bezdotykowych.