Katowicki Supersam ma za sobą udany początek roku. Pomimo dziesięciu niehandlowych niedziel, w I kw. 2019 r. obiekt odnotował wzrost liczby odwiedzających. To efekt uzupełnienia oferty handlowej wydarzeniami i akcjami organizowanymi w odnowionych przestrzeniach domu handlowego.
Wzrost frekwencji to wynik przemyślanych i konsekwentnie realizowanych działań. Uzupełniliśmy ofertę handlową licznymi wydarzeniami charytatywnymi, warsztatami i spotkaniami. Rozwijamy również Strefę Rozrywki, gdzie już działa sala do gry w tenisa stołowego, uruchomiliśmy Strefę Bajek i kącik zabaw dla dzieci. Rozszerzenie zakazu handlu w niedziele to wyzwanie, z którym aktualnie mierzy się cała branża. My staramy się wyjść mu naprzeciw, a ponad półtora miliona odwiedzających pokazuje silną markę, jaką jest Supersam na lokalnym rynku.
Remigiusz Królikowski, Head of Property and Asset Management w firmie Globalworth Poland, która jest właścicielem i zarządcą kompleksu
Supersam z nowym najemcą
Supersam oferuje łącznie prawie 25 000 mkw. powierzchni, z czego większość (ponad 18 000 mkw.) zajmuje część handlowa. Wśród najemców znajdują się popularne marki, takie jak Rossmann, Hebe, Empik, sklepy grupy LPP, CCC, Smyk, Media Expert, Aldi oraz klub fitness Calypso i internetowy sklep sportowy SportsDirect. Na początku kwietnia do tego grona dołączył również salon komputerowy X-kom, który zajmuje ponad 300 mkw. powierzchni na pierwszym piętrze budynku.
Planujemy dalszy rozwój funkcji handlowej, ponieważ Supersam to miejsce kultowe, położone w samym centrum Katowic – sercu aglomeracji śląskiej, w tradycyjnie handlowej części miasta, niedaleko rynku. Lokalizacja obiektu jest nieprzypadkowa, bo w tym właśnie miejscu mieszkańcy miasta i regionu robią zakupy już od ponad 70 lat.
Remigiusz Królikowski, Head of Property and Asset Management w firmie Globalworth Poland, która jest właścicielem i zarządcą kompleksu