Hala Koszyki po raz trzeci z rzędu została uhonorowana godłem Superbrands, przyznawanym markom o najsilniejszej pozycji rynkowej. Food hall, którego właścicielem i zarządcą jest Globalworth, został nagrodzony na podstawie opinii konsumentów oraz rekomendacji Rady Marek Superbrands.
Dziękujemy naszym klientom i Radzie Marek za to wyjątkowe wyróżnienie! Do trzech razy sztuka… Otrzymujemy tę nagrodę w szczególnym dla nas roku, który był pełen współpracy zespołowej; wspólnego tworzenia i zaangażowania ze strony naszych gości i restauratorów. Razem budujemy markę miejsca, która łączy historię z nowoczesnością, kulturę z kulinariami, emocje z doświadczeniem. Uhonorowanie tytułem Superbrands 2025 jest dla nas wyrazem uznania klientów i potwierdzeniem, że Koszyki zostają w pamięci… i wracają w planach na jutro"
mówi Iwona Walendzik, Marketing & Communications Director, Globalworth Poland.
Hala Koszyki, która w 2026 roku będzie świętować jubileusz dziesięciolecia działalności food hallu, w mijającym roku konsekwentnie wprowadziła kolejne udogodnienia i nowości, które wzmacniają jej charakter jako otwartej, miejskiej przestrzeni społecznej. Zarówno Rada Marek jak i goście Koszyków docenili stałą ewolucję marki, jej autentyczność i kreowanie miejskiej kultury spotkań.
Trzeci z rzędu tytuł Superbrands odbieramy jako jasny sygnał, że długofalowa strategia Koszyków służy gościom i najemcom. Inwestujemy w ewolucję miejsca, a inwestycje te łączą dbałość o dziedzictwo – jak renowacja historycznej fasady – z funkcjonalnością: rozbudowaną antresolą i dodatkowymi schodami, usprawniającymi komunikację między poziomami 0 i +1. Dzięki tym zmianom Koszyki pozostają pięknym, ale i funkcjonalnym, przyjaznym dla gości domem warszawskiej gastronomii i kultury.”
mówi Anna Korwin‑Kulesza, Head of Asset Management & Leasing, Globalworth Poland.
Aktywność Hali Koszyki w 2025 roku charakteryzowały konsekwentnie zaskoczenia gastronomiczne i uczty kulturalne, wyznaczające rytm i kalendarz food hallu. Nowe odsłony i premiery spięte zostały klamrą „Nowa Karta Warszawy”.
Koszyki to pierwsza w Polsce food halla i miejsce, które wyznacza trendy miejskie. Szczycimy się praktyką opracowywania restauracji specjalnie do tej przestrzeni i w ścisłej współpracy z najemcami. W ostatnich miesiącach pracujemy nad poszerzeniem oferty o silny komponent rozrywkowy, wzmacniamy obecność oryginalnych konceptów świata gastronomii i charyzmatycznych osobowości oraz pielęgnujemy lokalną społeczność. Promujemy warszawskie korzenie kulinarne Koszyków w nowoczesnym wydaniu – autentycznie i z charakterem. Uhonorowanie naszej marki w edycji Superbrands „Heritage and the Future” ma dla nas szczególną wartość. Pielęgnowanie dziedzictwa i wyznaczanie trendów to fundamenty Hali Koszyki.”
tłumaczy Weronika Maria Kuna, MRICS, Asset Management & Leasing Manager, Globalworth Poland.
Superbrands to międzynarodowy program wyróżniający najsilniej postrzegane marki – działa od 19 lat w Polsce i ponad 28 lat na świecie, obejmując ok. 90 krajów. Tytuł przyznawany jest na podstawie opinii konsumentów w największym niezależnym badaniu w Polsce (ARC Rynek i Opinia), a kluczowym kryterium jest rekomendacja marki. W 2025 roku, podobnie jak w 2023 i 2024, w gronie laureatów znalazła się Hala Koszyki.
Hala Koszyki została wzniesiona ponad 100 lat temu przy ulicy Koszykowej w Warszawie na terenie ówczesnego folwarku Koszyki. Zaprojektowana w secesyjnym stylu przez architekta Juliusza Dzierżanowskiego, dopiero jesienią 2016 roku wróciła na mapę miasta jako wyjątkowy punkt towarzyski i kulinarny, gdzie można zjeść w kilkunastu restauracjach i barach lub kupić produkty spożywcze do domu. Kompleks obejmuje 16 000 mkw. powierzchni biurowej i 6 500 mkw. powierzchni handlowej. Właścicielem i zarządcą Hali Koszyki jest Globalworth.


