Hala Koszyki nie przestaje zaskakiwać. Tym razem zaproponowała gościom najnowszy autorski koncept Ragazzi Bar inspirowany słoneczną Italią i klasykami barów w Wenecji.
Ragazzi to styl życia. Chcemy, by nasi goście poczuli się jak na wieczornym aperitivo w Rzymie czy Wenecji – bez pośpiechu, z kieliszkiem w dłoni, w dobrym towarzystwie. Koszyki dają temu klimatowi idealną scenografię”
mówi Karol Szafraniec, twórca Ragazzi Bar.
Ragazzi Bar stanowi doskonałe dopełnienie oferty Hali Koszyki. To miejsce autentyczne, przemyślane w najmniejszych detalach, z charakterem i charyzmą. Hala Koszyki jest stworzona do tego, aby być gospodarzem takiego konceptu. W dosłowny sposób rozwijamy ideę #NowaKartaWarszawy, czyli nowej odsłony mapy kulinarnej Warszawy – jakościowej, różnorodnej i światowej
mówi Weronika Maria Kuna, MRICS, Asset Management and Leasing Manager, Globalworth Poland.
Nowy bar doskonale wpisuje się w strategię Hali Koszyki - synonimu wysokiej jakości, domu świetnych konceptów i doznań kulinarnych oraz znanych nazwisk w świecie gastronomii. Koszyki to także synonim miejskiego stylu życia – dostępnego dla każdego.
Hala Koszyki została wzniesiona ponad 100 lat temu przy ulicy Koszykowej w Warszawie na terenie ówczesnego folwarku Koszyki. Zaprojektowana w secesyjnym stylu przez architekta Juliusza Dzierżanowskiego, dopiero jesienią 2016 roku wróciła na mapę miasta jako wyjątkowy punkt towarzyski i kulinarny, gdzie można zjeść w kilkunastu restauracjach i barach lub kupić produkty spożywcze do domu. Kompleks obejmuje 16 000 mkw. powierzchni biurowej i 6 500 mkw. powierzchni handlowej. Właścicielem i zarządcą Hali Koszyki jest Globalworth.