Firma Wyborowa Pernod Ricard, należąca do Grupy Pernod Ricard – globalnego producenta i dystrybutora alkoholi mocnych i win, przedłużyła umowę najmu w budynku Lumen. Transakcja obejmuje także przebudowę powierzchni biurowej.
Częścią umowy o przedłużeniu najmu ponad 3 100 mkw. jest również przebudowa powierzchni biurowej, którą nadzorować będą eksperci z działu Workplaces w Globalworth.
Fakt, że firma Wyborowa Pernod Ricard zdecydowała się pozostać w Lumen na kolejne lata, to najlepsze potwierdzenie sukcesu naszego budynku oraz wyraz zaufania ze strony najemcy. By podkreślić konkurencyjność na stołecznym rynku, konsekwentnie inwestujemy w swoje nieruchomości i usprawniamy systemy w taki sposób, aby odpowiadały obecnym standardom i zapewniały najwyższy komfort dla ich użytkowników, dlatego też przedłużeniu umowy będzie towarzyszył remont powierzchni biurowej dostosowany do potrzeb klienta. Realizujemy też metamorfozę lobby w Lumen oraz wdrażamy aplikację Globalworth, która zapewnia m.in. bezdotykowe poruszanie się po budynku oraz ułatwia jego użytkownikom organizację pracy w biurze m.in. poprzez rezerwację miejsca parkingowego, biurka czy sali konferencyjnej. Jestem przekonana, że wspomniane zmiany i udogodnienia przypadną do gustu wszystkim najemcom i spowodują, że pracownicy chętniej będą wracali do biura, które łączy w sobie również zalety doskonałej lokalizacji w centrum miasta”.
mówi Anna Korwin-Kulesza, Asset Management & Leasing Director, Globalworth Poland.
Projekt nowej przestrzeni biurowej będzie wymagał od nas dogłębnej analizy zarówno wymagań, jak i potrzeb pracowników. W ostatnich latach standardy pracy zmieniły się diametralnie, dlatego urządzając biuro, ważne jest, aby dostosować je do hybrydowego schematu pracy. Tego również będzie wymagała nowa aranżacja przestrzeni dla Wyborowa Pernod Ricard. W takim przypadku zdecydowanie kluczowe jest zaangażowanie pracowników, wysłuchanie ich spostrzeżeń, ponieważ to dla nich będzie nowa przestrzeń. Dodatkowo szczególną uwagę należy nadać założeniom dotyczącym ESG, które są kluczowe dla coraz większej liczby najemców".
mówi Jakub Zieliński, Head of Workplace Strategy & Change Management w JLL.
Zdecydowaliśmy się na przedłużenie umowy m.in. ze względu na docenianą przez pracowników lokalizację biura - zapewniającą dobry dojazd komunikacją miejską. Duże znaczenie miała również dostępność miejsc parkingowych, a także bezpośredni dostęp do centrum handlowego z licznymi punktami gastronomicznymi i obiektami usługowymi. Bliskość stacji PKP jest dodatkowym atutem – ułatwia naszym pracownikom z zakładów w Zielonej Górze i Poznaniu wygodne i szybkie dotarcie na spotkania w naszej centrali w Warszawie i odwrotnie".
Izabela Nowikowska, HR Director, Wyborowa Pernod Ricard.