Salon sprzedaży sieci Design Optyk we wrocławskiej Renomie został otwarty w nowej odsłonie. Lokal o ponad dwukrotnie większej powierzchni handlowej udostępniono w pierwszy weekend grudnia.
Zmiany w obrębie obecnej oferty mają na celu przede wszystkim poszerzenie jej, a także unowocześnienie. Priorytetem jest także większy komfort robienia zakupów. Design Optyk jest jedną z marek, która w ostatnim czasie podjęła decyzję o powiększeniu swojego salonu w Renomie. Fakt, że nasz wieloletni najemca zmodernizował lokal, świadczy o dużym zaufaniu oraz o tym, że powierzchnia handlowa Renomy jest atrakcyjna również dla wymagających marek, które są z nami od lat. Renoma to wielofunkcyjny obiekt, dbający bogatą propozycję zakupową odpowiadającą na potrzeby różnych grup klientów. Jednocześnie staramy się zapewnić komfort naszym najemcom, którzy chcą zmieniać lokalizację swoich salonów w ramach obiektu. Rok 2022, to bez wątpienia dla nas czas zmian i modernizacji, a tym samym oferowania coraz ciekawszej oferty.
Anna Merta, Retail Asset Management & Leasing Director, Globalworth Poland.