Tryton Business House w Gdańsku powita nowego najemcę. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie zajmie 3 092 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej w kompleksie należącym do Globalworth. W procesie najmu instytucję reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku funkcjonuje obecnie w dwóch lokalizacjach, co nie jest dogodne z przyczyn organizacyjnych. Ponadto Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Gdańsku, w której budynku działa część naszych biur, chce się rozwijać i wykorzystywać swoją powierzchnię na własne potrzeby. W tej sytuacji zdecydowaliśmy o wybraniu nowej siedziby, w której znajdą miejsce wszystkie wydziały naszej instytucji”
wyjaśnia Paweł Szarmach, z-ca dyrektora RZGW w Gdańsku ds. organizacyjno – ekonomicznych.
Zaufanie, jakim obdarzyło nas Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, wybierając Tryton Business House na swoją nową regionalną siedzibę, traktujemy jako potwierdzenie naszej skuteczności w tworzeniu przyjaznych, profesjonalnych i dostosowanych do specyfiki danego sektora warunków najmu. W ciągu kilku miesięcy kolejna instytucja zaufania publicznego dołącza do społeczności naszych najemców, umacniając pozycję Trytona jako miejsca o stabilnej reputacji, zapewniającego wysokiej jakości środowisko pracy”
mówi Anna Zygmunt, Junior Asset Management & Leasing Manager w Globalworth Poland.
Bardzo się cieszymy, że mogliśmy uczestniczyć w procesie, który tak trafnie wpisuje się w obserwowany na rynku trend przenoszenia instytucji publicznych do świetnie zlokalizowanych, nowoczesnych biurowców, odpowiadających na rosnące potrzeby w zakresie standardu pracy, dostępności usług i efektywności przestrzeni. Kluczowym wyzwaniem tej transakcji było pogodzenie specyficznych wymagań instytucji państwowej z komercyjnymi uwarunkowaniami rynku nieruchomości biurowych, jednak dzięki dużej otwartości, elastyczności właściciela budynku oraz zaangażowaniu obu stron udało się wypracować satysfakcjonujące rozwiązanie, które w pełni odpowiada długoterminowym celom najemcy”
komentuje Samanta Kiełdanowicz, Negotiator w Cushman & Wakefield.
Nowe biuro Wód Polskich zostanie zlokalizowane na III i IV piętrze kompleksu. Koncepcja projektowa przewiduje układ gabinetowy. Zgodnie ze standardem Globalworth, fit-out obejmie rozwiązania podnoszące komfort akustyczny i efektywność energetyczną, a także zagwarantuje wysoki poziom ochrony danych i bezpieczeństwa użytkowników przestrzeni.
Aranżacja przestrzeni biurowej dla Wód Polskich została zaprojektowana przez wewnętrzny dział Workplaces w Globalworth Poland. Zespół odpowiada również za realizację fit-outu.
Dotychczasowe doświadczenie Globalworth we współpracy z urzędami i instytucjami pozwala nam zbudować ofertę dopasowaną do funkcjonalnych, ale także proceduralnych i organizacyjnych wymagań firm sektora publicznego. Prace dla nowego najemcy realizujemy w formule „design and build” ze względu na wyznaczony krótki termin oddania powierzchni. Sprawny przebieg kolejnych etapów realizacji tego projektu jest zasługą bieżącej koordynacji w ścisłym porozumieniu z najemcą. Dzięki szczegółowej znajomości obiektu i współpracy z pozostałymi działami w strukturach Globalworth możemy też proponować rozwiązania fit-outowe i wprowadzać zmiany do projektu sprawnie i skutecznie”
mówi Joanna Liberadzka, Project Manager w zespole Workplaces, Globalworth Poland.