Da Grasso, największa sieć franczyzowych pizzerii w Polsce, otwiera nowy rozdział w swojej historii, przenosząc swoją główną siedzibę do nowoczesnego biurowca Green Horizon w Łodzi. Ta strategiczna relokacja do przestrzeni o powierzchni blisko 1 200 mkw. ma nie tylko zaspokoić potrzeby dynamicznie rozwijającej się organizacji, ale także stać się miejscem inspiracji dla zespołu. Przy realizacji transakcji właściciela biurowca, firmę Globalworth, wspierali eksperci z Cushman & Wakefield, odpowiedzialni za komercjalizację tej nieruchomości.
Decyzja o relokacji wynika z naszej potrzeby stworzenia przestrzeni, która będzie współgrała ze współczesnymi wyzwaniami zespołu i umożliwiała realizację naszych ambicji rozwojowych. Green Horizon zachwycił nas swoją funkcjonalnością i otwartością na nowoczesne rozwiązania. Planujemy m.in. stworzyć kuchnię inspiracji dla naszych pracowników, gdzie będziemy wspólnie rozwijać nowe pomysły”
- komentuje Magdalena Piróg, Prezes Zarządu Da Grasso Sp. z o. o..
Witamy serdecznie Da Grasso w społeczności naszych najemców i dziękujemy za zaufanie. Budynek Green Horizon jest postrzegany jako nowoczesna przestrzeń, która wspiera pracodawców w zapewnieniu komfortowych, bezpiecznych i funkcjonalnych warunków pracy. Posiada szereg niestandardowych atutów i atrakcyjnych rozwiązań, od doskonale doświetlonych powierzchni biurowych z pięknym widokiem, przez rozbudowane zaplecze usługowe, po możliwość korzystania z dostępu do autoryzowanych stref za pomocą aplikacji budynkowo-parkingowej Globalworth. Jestem przekonany, że środowisko pracy w naszym budynku będzie sprzyjać realizacji długofalowych planów Da Grasso”
- podsumowuje Marcin Dondalski, Asset Management & Leasing Manager w Globalworth Poland.
Decyzja Da Grasso o przeniesieniu siedziby do Green Horizon jest dla nas źródłem dużej satysfakcji, zwłaszcza w kontekście szerokiej oferty biurowej dostępnej na rynku. Wybór tego budynku doskonale podkreśla jego wysoką jakość oraz funkcjonalność, które odpowiadają na potrzeby nowoczesnych firm, stawiających komfort pracy swoich zespołów na pierwszym miejscu. Transakcję doceniamy tym bardziej, że Da Grasso zdecydowało się na relokację biura po latach w poprzedniej lokalizacji, a ten ważny krok wiązał się nie tylko z powiększeniem przestrzeni biurowej, ale także z wprowadzeniem nowych funkcji wspierających pracowników. Wybór biura wpisał się w strategiczną wizję rozwoju firmy, która od lokalnych początków osiągnęła imponującą skalę działalności”
- komentuje Anna Szurek, Senior Negotiator w Cushman & Wakefield.