Narzędzie przyspiesza realizację i raportowanie statusu zleceń serwisowych, usprawnia proces zarządzania przeglądami instalacji i urządzeń oraz wspiera proces akceptacji kosztów. Komunikacja na poziomie najemca - serwis techniczny – zarządca, obywa się za pomocą jednego kanału, dzięki czemu, jest jeszcze bardziej efektywna.
Innowacje technologiczne od zawsze są obecne w DNA Globalworth i widoczne na wielu obszarach naszej działalności. W swoich rozwiązaniach stawiamy przede wszystkim na usprawnienie procesów, poprzez automatyzację i zastępowanie manualnych czynności rozwiązaniami cyfrowymi, a Singu FM jest tego przykładem. To rozwiązanie idealnie wspiera zarządzanie wieloma obiektami komercyjnymi za pomocą jednej platformy”
mówi Mariola Mazur-Szeląg, Property Management Director Central & Northern Poland, Globalworth Poland.
Nasza wizja wykracza poza dostarczanie rozwiązań w zakresie obiektów, utrzymania i oprogramowania ESG dla nieruchomości komercyjnych; chcemy być siłą napędową cyfryzacji całego sektora – wprowadzając innowacje i efektywność do sposobu obsługi obiektów komercyjnych. Jesteśmy podekscytowani współpracą z Globalworth i byciem częścią ich cyfrowej transformacji – wprowadzenia Singu FM do portfolio budynków z najwyższej półki i napędzania kultury doskonałości zarządzania obiektami"
– dodaje mówi Paweł Malon, CEO Velis Real Estate Tech, dostawcy platformy Singu FM.