Globalworth jako organizacja o zorientowanych na człowieka wartościach wierzy, że sztuka odgrywa ogromną rolę w tworzeniu i angażowaniu społeczności. Aby zobrazować i uchwycić wyjątkowość polskiego portfolio firmy, zaprosiliśmy grupę artystów o dużym potencjale, którzy podjęli się uchwycenia charakteru naszych projektów w ich dziełach. W efekcie otrzymaliśmy wyjątkowe ilustracje, które zaimplementowaliśmy w materiałach marketingowych. Planujemy je również przenieść do wnętrz wybranych obiektów. Kampania „Galeria osobliwości biurowych” to nasz sposób na podzielenie się z szerszą publicznością efektami artystycznej współpracy, której głównym efektem są oryginalnie ilustrowane broszury projektowe.
Staraliśmy się jak najlepiej dopasować styl artysty do danego budynku, ponieważ każdy z nich jest inny, ma swój charakter i klimat, który definiuje nie tylko jego architektura, ale też najemcy tworzący jego społeczność i atmosferę. Zależało nam też na tym, aby wybrany ilustrator jak najlepiej zrozumiał i poczuł obiekt i oddał to w swoich pracach. Kolejnym celem było odczarowanie broszur sprzedażowych, które dzięki ilustracjom stały się nie tylko ciekawsze, ale również bardziej oryginalne, a jednocześnie dały nam możliwość nieszablonowej współpracy z artystami i przeniesienia ducha ich prac do budynków i prezentowania ich najemcom
Paweł Słupski, Marketing & Communications Director w Globalworth Poland
Unikatowe okładki broszur stanowią świetny materiał na plakaty, które na pewno będziemy chcieli promować i rozdawać wśród naszych najemców i klientów. Mamy też wiele pomysłów na przeniesienie tego projektu do wnętrz biurowców Globalworth. Już teraz wybrani artyści projektują w kilku przypadkach elementy dekoracyjne do lobby naszych budynków. Chcemy także, aby ich sztuka gościła u nas w formie wystaw i podróżowała. Projekt planujemy zakończyć w IV kwartale tego roku i wtedy też urządzimy serię wernisaży prac artystów z ich udziałem i podsumowaniem całej akcji. To przemyślany i długofalowy projekt. Sztuka od zawsze była w DNA naszej firmy, dlatego z wielkim entuzjazmem przystąpiliśmy do jego realizacji. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów współpracy z artystami i agencją kreatywną Urban Jungle, która nas w tym projekcie wspierała. Dzięki temu udało się w sposób oryginalny wpleść sztukę w materiały sprzedażowe, co nie było zadaniem łatwym i na pewno jest przedsięwzięciem wyjątkowym i niespotykanym na rynku biurowym
Monika Zwolińska, Marketing Project Manager w Globalworth Poland
Ilustracja Quattro Business Park
Na premierowy projekt wybraliśmy Quattro Business Park z zestawem wspaniałych prac przygotowanych przez krakowską artystkę Joannę Dobranowską. Radosne ilustracje Joanny Dobranowskiej doskonale oddają ducha Quattro, czyli miejsca, w którym najważniejsza jest równowaga między życiem zawodowym a prywatnym.
Broszura artystyczna Quattro Business Park dostępna jest na tej stronie
Kolejnych artystów i ich dzieła zaprezentujemy już wkrótce!
W 2018 roku zdobyła wyróżnienie w konkursie Grafika roku ’18. W pracach chętnie korzysta z obłych, organicznych form, budując zamknięty świat. Inspiracje czerpie z natury i kreacji własnej wyobraźni, szukając w tym odskoczni od współczesnego zgiełku. W wolnych chwilach obserwuje życie tętniące w lesie.