Globalworth, właściciel i zarządca największego portfela biurowego w Europie Środkowo-Wschodniej, dla swoich nieruchomości w Polsce wdrożył System Zarządzania Jakością certyfikowany na zgodność z normą ISO 9001:2015. Potwierdza on wysoki stopień organizacji procesów i jednocześnie wysoką jakość świadczonych usług w zakresie właścicielskiego zarządzania nieruchomościami.
Wysoki standard dotychczasowych działań Globalworth w obszarze zarzadzania nieruchomościami sprawił, że proces wdrożenia systemu ISO oraz certyfikacji przebiegły bardzo sprawnie. Udział i zaangażowanie osób reprezentujących różne departamenty naszej firmy sprawił, że wszelkie procesy zarządcze zostały sformalizowane i są teraz kontrolowane w pełnym zakresie. Decydując się na jednostkę certyfikująca nasz wybór padł na współtwórcę światowych norm, renomowaną jednostkę BSI. Lata doświadczenia w Polsce i na całym świecie oraz pełen profesjonalizm podczas współpracy jedynie potwierdziły słuszność naszej decyzji.
– mówi Maciej Kamiński, Head of Property & Facility Department w Globalworth Poland.
Standaryzacją objęliśmy wszystkie najważniejsze działania związane z komercyjnym i operacyjnym zarzadzaniem nieruchomościami. Nasz ponad 30-osobowy zespół od samego początku tworzenia systemu brał czynny udział w przygotowywaniu, mapowaniu i dostosowywaniu procesów, czego wynikiem jest żywa i funkcjonująca od pierwszego dnia polityka Systemu Zarządzania Jakością.
– mówi Danuta Wojnarowska, Property Manager i Pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakością w Globalworth Poland.
Globalworth to w stu procentach profesjonalny podmiot. Wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością odbyło się w sposób uporządkowany, a proces certyfikacji był formalnością potwierdzającą pełną zgodność w całym obszarze wdrożenia.
– mówi Andrzej Rezulak, audytor w BSI.