Globalworth, największy właściciel i zarządca powierzchni biurowej w Europie Środkowo-Wschodniej, wprowadził innowacyjne rozwiązanie dla swoich najemców - internetowe przewodniki po budynkach. Zawierają one informacje o wszelkich udogodnieniach, a także praktyczne porady i wskazówki dla pracowników najemców będących częścią społeczności Globalworth. Przewodniki są doskonałym wsparciem podczas powrotów do biur, dzięki nim proces ten będzie jeszcze łatwiejszy i przyjemniejszy dla najemców. Jako pierwsi z przewodników przygotowanych przez Globalworth mogą korzystać użytkownicy polskich biurowców Skylight i Lumen w Warszawie, kompleksów Quattro Business Park i Podium Park w Krakowie, a także obiektów należących do portfela spółki w Rumunii: Globalworth Campus, BOB, BOC, Green Court, Globalworth Tower i Gara Herastrau.
Internetowe przewodniki budynkowe to zupełnie nowe doświadczenie i innowacja, jakiej na polskim rynku nieruchomości jeszcze nie było. Jesteśmy pierwszym właścicielem biurowym, który wdraża takie szerokie rozwiązanie dla najemców. Użytkownicy biurowców Globalworth w ten sposób otrzymują kompletny przewodnik, który pomoże im w maksymalnym skorzystaniu z zalet pracowania w nowoczesnym budynku biurowym. Przewodniki będą bardzo przydatne m.in. dla nowych pracowników i tych, którzy po długotrwałej pracy z domu, być może po raz pierwszy po pandemii, będą musieli odnależć się w biurowym środowisku. Chcemy im w tym pomóc i sprawić, że praca w naszych biurowcach będzie jeszcze bardziej komfortowa.
– mówi Artur Apostoł, Managing Director – Real Estate Operations Poland w Globalworth.
Posiadanie biura w nowoczesnym budynku otwiera szereg możliwości dając najemcom wymierne korzyści. Po naszych rozmowach z najemcami okazało się, że nie wszyscy są świadomi dostępności przydatnych usług w budynku, nie wszyscy też zdawali sobie sprawę z wielu funkcjonalności oferowanych przez właściciela. Postanowiliśmy zebrać wszystkie porady i opisy w jednym miejscu i tak narodził się projekt przewodników. Korzystać już z nich mogą użytkownicy biurowców Skylight i Lumen w Warszawie oraz kompleksów Quattro Business Park i Podium Park w Krakowie. Zadbaliśmy o to, żeby informacja o przewodnikach trafiła do nich różnymi kanałami, dlatego przygotowaliśmy też kreatywną kampanię, w której za pomocą zabawnych grafik umieszczonych na lustrach w windach i łazienkach, promujemy najciekawsze funkcjonalności naszych przewodników.
- mówi Paweł Słupski, Marketing & Communications Director w Globalworth Poland.