Nasza kampania „Tęsknię za biurem” w maju wchodzi w finałowy etap. Już od 21 maja słuchajcie nas w Meloradiu, a tymczasem mamy dla Was nowy konkurs. Napiszcie o tym, czego najbardziej brakuje Wam podczas pracy w domu, dlaczego tęsknicie za biurem? Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone - mamy dla Was 20 voucherów o wartości 100 zł do wykorzystania w sieci Rossmann.
Napisz do nas i opowiedz, czego najbardziej brakuje Ci podczas pracy w domu, dlaczego tęsknisz za biurem? Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odpowiedzieć na nasze pytania i podzielić się swoją historią (uwaga, zadanie konkursowe nie powinno mieć więcej niż 2 000 znaków bez spacji).
Tekst wyślij na adres mailowy: konkurs@globalworth.pl
Tekst wyślij na adres mailowy: konkurs@globalworth.pl
Zabawa rusza 11 maja marca, a zakończy się 21 maja. .
Mamy dla Was 20 voucherów o wartości 100 zł do wykorzystania w sieci Rossmann. Nagrodzimy więc 20 autorów najciekawszych historii.
„Tęsknię za poranną kawą w biurowej kuchni, tęsknię za żartami przy biurku, tęsknię za książką w drodze do pracy, tęsknię za kreatywnymi spotkaniami w zespołach, tęsknię za komplementami od kolegów i koleżanek mijanych na biurowym korytarzu, tęsknię za wyraźnym rozdzieleniem życia zawodowego od osobistego” – lista naszych tęsknot z biurowego życia jest bardzo długa.
Dobitnie pokazała to pierwsza odsłona kampanii „Tęsknię za biurem” prowadzona przez Globalworth na przełomie listopada i grudnia równolegle w Polsce i Rumunii. Wtedy słuchacze warszawskiego Radia Kolor i rumuńskiego Radia Guerrilla przez cztery tygodnie dzielili się swoimi wspomnieniami sprzed pandemii, opowiadając o tym wszystkim, co czyni biurowe życie tak przyjemnym. Akcji towarzyszyły koncerty online z udziałem polskich i rumuńskich gwiazd takich jak Smolik // Kev Fox, Natalia Przybysz, Dan Byron i Mono Jacks.
Kampania spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem i szerokim odzewem wśród biurowej społeczności obu krajów. Właśnie dlatego lider polskiego i rumuńskiego rynku biurowego, Globalworth, zdecydował się na jej kontynuację, tym razem rozszerzając zasięg akcji na całą Polskę dzięki partnerstwu z Radiem Zet i Meloradiem.
Dobitnie pokazała to pierwsza odsłona kampanii „Tęsknię za biurem” prowadzona przez Globalworth na przełomie listopada i grudnia równolegle w Polsce i Rumunii. Wtedy słuchacze warszawskiego Radia Kolor i rumuńskiego Radia Guerrilla przez cztery tygodnie dzielili się swoimi wspomnieniami sprzed pandemii, opowiadając o tym wszystkim, co czyni biurowe życie tak przyjemnym. Akcji towarzyszyły koncerty online z udziałem polskich i rumuńskich gwiazd takich jak Smolik // Kev Fox, Natalia Przybysz, Dan Byron i Mono Jacks.
Kampania spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem i szerokim odzewem wśród biurowej społeczności obu krajów. Właśnie dlatego lider polskiego i rumuńskiego rynku biurowego, Globalworth, zdecydował się na jej kontynuację, tym razem rozszerzając zasięg akcji na całą Polskę dzięki partnerstwu z Radiem Zet i Meloradiem.
W kwietniu i maju kampania Globalworth „Tęsknie za biurem” przenosi się na antenę Meloradia (dawne Radio Zet Gold) – sieci 19 stacji nadających w 22 polskich miastach. Połączymy się ze słuchaczami, aby podzielili się z nami swoimi odczuciami i historiami związanymi z pracą w biurze i nagrodzimy najciekawsze wypowiedzi. Nie zabraknie też rozmów z psychologami i socjologami o plusach i minusach pracy z domu, o tym jak wpływa na nasze funkcjonowanie, rodzinne relacje, efektywność oraz kondycję fizyczną i psychiczną, a także jaki model pracy sprawdza się w dłuższej perspektywie najlepiej.
Od 21 maja słuchajcie o naszej akcji w Meloradiu. Między 24, a 28 maja na antenie tego radia będzie można posłuchać głosów słuchaczy, wziąć udział w kolejnych konkursach i dowiedzieć się dlaczego tak bardzo tęsknimy za pracą w biurach.